پیام سپاهان

آخرين مطالب

امام‌جمعه چادگان:

از هیئت‌ها انتظار داریم برای ایام فاطمیه برنامه‌های باشکوه داشته باشند سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امروز، هم‌زمان با سراسر کشور، نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان اصفهان برگزار شد و ائمه جمعه به موضوعاتی همچون خطبه هفته گذشته مقام معظم رهبری، ضرورت تقویت توان نظامی، شهادت سردار سپهبد سلیمانی، فرارسیدن ایام فاطمیه و ... اشاره کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود بنی جمالی ، امام‌جمعه چادگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت: سیره پیامبران عزیز مبارزه با جهل است و نه مبارزه با جاهل و تفکر در این مسئله بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه در راه دعوت پیامبر گرامی اسلام (ص) مشکلات بسیاری وجود داشت، ادامه داد: شیوه و منش پیامبران، بسیار بزرگ و ارزشمند بوده تا با خواست خدای متعال دین اسلام را گسترش دهند. در راه و روش آن‌ها قطعاً بدی هم با خوبی پاسخ داده خواهد شد و این راه نکو برای جبران پسندیده‌تر است.
امام‌جمعه چادگان به گفتمان مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: از استکبار نباید ترسید و باید بااقتدار جلوی این‌گونه افراد بایستیم تا راه بر آن‌ها سد شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های هفته قبل نماز جمعه تهران گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که ما باید قوی باشیم و تلویحاً شاید این موضوع در تمام مباحث نظامی، علمی و... مطرح باشد که رکن آن در خودباوری ملی و استوار بودن است.
امام‌جمعه چادگان با اشاره به در پیش رو بودن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: از تمام هیئت‌ها انتظار داریم همچون گذشته برای تسلی دل مهدی موعود (عج) برنامه‌های باشکوهی داشته باشند.
باید در عرصه نظامی روزبه‌روز به سمت قدرت بیشتر حرکت کنیم
همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی کرامتی ، امام‌جمعه گلپایگان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گلپایگان اظهار کرد: عده‌ای از هنرمندان به‌واسطه هزینه‌هایی که ما و صداوسیما می‌کنیم مطرح شدند اما در عرصه‌هایی که باید پاسدار دستاوردهای انقلاب باشند ضربه‌های خود را با هم‌نوایی با دشمن وارد می‌کنند.
وی ادامه داد: ایراد خطبه‌های نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری شرایط را به نفع انقلاب اسلامی تغییر داد و حضور چندمیلیونی مردم در نماز جمعه هفته گذشته نشان داد که ملت آگاه است و تحت تأثیر رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرد.
امام‌جمعه گلپایگان گفت: در عرصه اقتصادی، نظامی و... باید روزبه‌روز به سمت قدرت بیشتر حرکت کنیم. یکی از مسائلی که ترامپ بر روی آن تأکید دارد این است که پیشرفت‌های خود را متوقف کنیم و اجازه نداشته باشیم موشک‌های بالستیک خود را امتحان کنیم. کشور ضعیف نمی‌تواند نقش‌آفرینی خود را در حفظ استقلال داشته باشد.
کرامتی به تهدید جدید آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا رسماً سردار جدید سپاه قدس را تهدید به ترور کرده است. این دومین بار است که به‌صورت رسمی کشوری که داعیه‌دار مبارزه با تروریست است، اقدام به تهدیدِ ترور می‌کند و متأسفانه هیچ نهاد بین‌المللی وجود ندارد که جلوی این‌گونه تهدیدها را بگیرد.
منطق مقاومت، دشمن را سر جای خود نشاند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم هاشمی ، امام‌جمعه شاهین‌شهر نیز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: مأموریت سردار دل‌ها پاک‌سازی دنیا از داعش بود که تمثیلی عینی از پایبندی به حقوق بشر است، اما دشمنی با جمهوری اسلامی و تضاد منافع نظام سلطه با ذات انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز ترور سپهبد سلیمانی شد.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، با اشاره به خطبه‌های هفته پیش مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تقویت ایران گفت: از راهبردی‌ترین راه‌ها برای قوی‌تر شدن جمهوری اسلامی دقت در انتخابات است، انتخاب رئیس‌جمهور، نماینده مجلس و اعضای خبرگان انقلابی و پایبند به آرمان‌های جمهوری اسلامی است.
هاشمی، با بیان اینکه مکتب مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت شد و جان گرفت، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد گرفتن اقتدار جمهوری اسلامی است و ترور سردار دل‌ها گواه این امر است. منطق مقاومت، دشمن را در تهدیدات نظامی سر جای خود نشاند و باید مقاومت را سرلوحه قرار داد.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، به دسیسه‌های دشمن نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا برای حفظ منافع خود در خاورمیانه القاعده و داعش را تربیت می‌کند. صهیونیست، جهان اسلام را در آشفتگی و جنگ فروبردهاست؛ در این شرایط فقدان درک مسئولان بر نیاز مبرم جمهوری اسلامی به موشک و بازدارندگی جنگی جای تأمل دارد.
هسته‌های مقاومت هیمنه آمریکا را شکسته‌اند
همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز اظهار کرد: با تحرکات هسته‌های مقاومت اسلامی در منطقه و به برکت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حشد الشعبی و دیگر هسته‌های مقاومت، هیمنه پوشالی آمریکا شکسته است.
وی ادامه داد: دیگر زمان آرمان‌گرایی هسته‌های مقاومت اسلامی منطقه تمام‌شده و اکنون زمان عمل به وعده‌ها رسیده که آمریکایی‌ها نیز از همین می‌ترسند.
امام‌جمعه نطنز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های هفته پیش خود که بعد از هشت سال دوباره خطبه خواندند، پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان داشتند. این خطبه که بعد از شهادت سپهبد سلیمانی توسط رهبری قرائت شد به دشمنان نشان داد مقاومت اسلامی و محور مقاومت دست از تلاش‌های خود برای آزادی قدس شریف برنمی‌دارند.
پشتوانه نظام و انقلاب، حضور مردم در انتخابات است
حجت‌الاسلام حسن دهشیری نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار کرد: سپاه قدس ایران یک نیروی بدون مرز است که رهبر انقلاب اخیراً از آن‌ها به‌عنوان یک نیروی استحکام‌بخش و سپاه بدون مرز نام برد که خدمات ارزشمندی را به همه مردم منطقه علیه داعش کرده است.
وی با اشاره به موفقیت‌هایی که سپاه قدس در منطقه داشته گفت: تهدید سردار قاآنی توسط آمریکایی‌ها که ایشان را هم ترور می‌کنیم، نشان از وقاحت آن‌ها دارد که این‌گونه خود را رسوا می‌کنند.
امام‌جمعه اردستان با اشاره به محرومیت‌های فوتبالی ایران تصریح کرد: به گفته بسیاری از تحلیلگران ایران امن‌ترین کشور منطقه است ولی متأسفانه کنفدراسیون آسیا با پول‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌خواستند حق مسلم نمایندگان فوتبال کشور را سلب کنند که ظاهراً این موضوع موقتاً منتفی شده است.
دهشیری با اشاره به گله‌مندی مقامات کشور از وضعیت ادارات گفت: اینکه رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه از آن انتقاد می‌کنند موضوع مهمی است. چرا باید در ادارات ما علنی رشوه را به‌عنوان پول زور طلب کنند و کسی نباشد که با آن‌ها برخورد کند؟
وی افزود: از قوه قضاییه می‌خواهیم به مسائل مالی برخی از مدیران که وضع مالی آن‌ها شبهه‌ناک است ورود کند و با آن‌هایی که مشکل‌دارند برخورد جدی کند. گاهی خود مردم هم باید با این وضعیت برخورد جدی داشته باشند و تابع ظلم نباشند.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به انتخابات اسفندماه گفت: قطعاً پشتوانه نظام و انقلاب حضور مردم در انتخابات است و آنچه برای ما اهمیت دارد خط و مشی تعیین قانون است که از زمان ثبت‌نام شروع می‌شود و تا اعلام نتیجه ادامه دارد.
دهشیری تأکید کرد: تا قانون هست باید محترم شمرده شود و نتیجه به نفع هرکس و هرچه شد باید تابع آن باشیم. امیدواریم یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/123648/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد