پیام سپاهان

آخرين مطالب

جانشین پلیس‌راه استان اصفهان اعلام کرد

استقرار پلیس‌راه استان در 10 نقطه برف‌گیر اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان جانشین پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس‌راه استان از 20 آذرماه، گفت: در این طرح که به مدت 3 ماه تا 25 اسفندماه ادامه دارد، 22 تیم پلیس در ده نقطه برف‌گیر استان مستقر شده اند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به رزمایش زمستانی نیروهای پلیس اصفهان، اظهار کرد: حدود 6 هزار نیرو در طرح زمستانه پلیس راه به ما کمک می‌کنند و روزانه 22 تیم پلیس‌در نقاط برف‌گیر استان مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه در مواقع بارش برف، بوران و وضعیت بد آب و هوایی، نیروهای پلیس‌راه به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: با دستگاه‌های امدادی همچون جمعیت هلال‌احمر استان، مرکز فوریت‌های پزشکی استان و اداره راهداری استان نیز برای امدادرسانی در سطح جاده‌های استان در فصل زمستان هماهنگی‌های لازم به‌عمل‌آمده است.
سرهنگ زارع از استقرار پلیس‌راه استان اصفهان در ده نقطه برف‌گیر استان خبر داد و گفت: ظفرقند، گردنه ملااحمد و گردنه قرقچی جزو نقاطی است که نیروهای پلیس‌راه به‌صورت شبانه‌روزی در کنار راهداران مستقر هستند.
وی با اعلام اینکه در کنار تجهیزات، ماشین‌ها و هلیکوپتر انتظامی، امسال پهباد هم در مواقع بحران و اضطرار به پلیس‌راه استان کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک پهباد برای مواقع اضطراری در اختیارداریم که در صورت نیاز به ما کمک می‌کند و ان‌شاءالله در آینده تعداد پهبادها بیشتر خواهد شد.
جانشین پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به اینکه پیش‌ازاین پلیس راهور ناجا از این پهبادها استفاده کرده است، تصریح کرد: البته پهباد فقط در استان تهران استفاده‌شده بود و امسال برای اولین بار در اصفهان استفاده می‌شود.
وی بابیان اینکه به‌طورمعمول در زمان بارش برف در زمستان، تعداد حوادث بیشتر می‌شود اما تعداد تلفات جاده‌ای کاهش می‌یابد، اظهار کرد: از همه امکانات و تجهیزات خود و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم که از تلفات جلوگیری کنیم و کاهش تلفات نسبت به سال گذشته را داشته باشیم.
سرهنگ زارع بابیان اینکه در بیشتر حوادث فصل زمستان، لغزندگی راه‌ها عامل اصلی حادثه است، گفت: متأسفانه گاهی رانندگان در جاده‌ها به لغزندگی جاده توجه نمی‌کنند و می‌خواهند مثل شرایط خشک حرکت کنند که همین موضوع باعث تصادف می‌شود.
جانشین پلیس‌راه استان از رانندگان خواست که به‌سرعت مطمئنه، به‌ویژه در مواقع لغزنده بودن راه‌ها و شرایط بد آب و هوایی توجه داشته باشند و افزود: پیش از شروع سفرهای جاده‌ای در فصل زمستان، رانندگان می‌بایست حتماً اطلاعات هواشناسی را دریافت کرده و با توجه به این اطلاعات، برای سفر برنامه‌ریزی کنند.
وی همچنین بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی تأکید کرد و گفت: معاینه فنی خودرو و سیستم گرمایشی، و همراه داشتن ضد یخ و تجهیزاتی مثل زنجیر چرخ از دیگر نکاتی است که رانندگان باید در نظر بگیرند. همچنین باید با نحوه استفاده از این تجهیزات نیز آشنا باشند.
سرهنگ زارع بابیان اینکه رانندگان باید حتماً مقداری پوشاک و خوراکی خشکبار همراه داشته باشند، چون ممکن است مدت سفر طولانی شود، افزود: رانندگانی که به‌ویژه قصد سفر در مناطق برف‌گیر و کوهستانی رادارند باید سوخت کافی داشته باشند.
هرروز باید بهتر و مجهزتر از قبل باشیم
همچنین استاندار اصفهان صبح امروز، (یکشنبه) در رزمایش زمستانی نیروهای پلیس اصفهان، با بیان اینکه ساخت پهباد امروز دیگر یک رؤیا نیست، بلکه یک امر ساده برای نیروهای ما است، گفت: در همین اصفهان واحدی اعلام آمادگی می‌کند که امکان ارائه هر نوع پهبادی حتی در مسائل شهری را دارد.
عباس رضایی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان می‌خواهم ضمن هماهنگی با این واحد، برای حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله، اطلاعات لازم و کافی را به‌جای استفاده از نیرو، با استفاده از همین پهبادها، در کمتر از نیم ساعت به کار بگیرند.
استاندار اصفهان، ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند نیروهای متعهد و متدین به‌نظام جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم، گفت: هیچ‌کدام از دستگاه‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند ارائه خدمت کنند و هرکدام از دستگاه‌ها مسائل و قوانین خاص خود رادارند، اما هماهنگی و همدلی اصل مسئله است.
رضایی ادامه داد: آراسته شدن و این مسئله که هرروز باید بهتر و مجهزتر از قبل باشیم، باید سرلوحه کار قرار گیرد. آماری که پلیس استان اصفهان از کاهش گشته شدگان در حوادث جاده‌ای می‌دهد، حکایت از آن دارد که با امکانات موجود، توان ارائه خدمات بیشتری داریم.
استاندار اصفهان همچنین خطاب به نیروهای انتظامی گفت: قدر و جایگاه خودتان را بشناسید، اهمیت و ارزش کار خود را بدانید و به خود افتخار کنید.
وی افزود: تمام تلاش دولتمردان بر این است که باوجود مشکلات و تحریم ناجوانمردانه رژیم سلطه علیه ملت فهیم ایران، در جهت رفع مشکلات آحاد مردم و اقشار مختلف به‌خصوص افراد نیازمند قدم بردارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/117451/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

7 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

7 اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

انهدام باند 3 نفره سارقان با اعتراف به 19 فقره سرقت

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد

گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

ثبت 15 دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان

نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد

چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای 11 شهرستان اصفهان تا آخر شب

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

شاهکار ایرانی در سریلانکا

نجات روسیه با اقتصاد موازی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حالت آماده‌باش درآورد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اهدای 14 سری جهیزیه به 14 زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

بهره برداری از زورخانه ده ونک

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش