پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- تیم سپاهان در دقیقه 95 از شکست گریخت، طلسم 9 ساله پرسپولیس با شکست ذوب‌آهن در فولادشهر شکست و تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از سد رعد پدافند هوایی شهرکرد گذشت از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در حالی در دقیقه 95، 2 بر یک به سود میهمان بود که سپاهان گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست گریخت.
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 15 امروز شنبه با حضور بیش از 35 هزار هوادار اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی 2 بر 2 مساوی شد.
در نیمه نخست این دیدار طلایی پوشان سپاهان هجومی بازی کردند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه میهمان تدارک دیدند که بی نتیجه بود.
سرمربی استقلال: سپاهانی‌ها از کسب نتیجه مساوی با ما خوشحال شدند
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: دیدار ما با سپاهان اصفهان جذاب و خوب بود و بازیکنان این تیم از اینکه از تیم ما مساوی گرفتند، خوشحال شدند.
"آندره استراماچونی" بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشستی خبری افزود: در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه کردیم چون 70 درصد از توپ در دست ما بود و برای بردن به اصفهان آمده بودیم.
وی با ابراز خرسندی از عکس‌العمل بازیکنانش بعد از نگرفتن پنالتی توسط داور در یک خطای هند اظهار داشت: تیم ما در این مورد عکس‌العمل خوبی نشان داد که نتیجه‌بخش بود و در نیمه دوم هم روند خوب تیم ما ادامه داشت تا اینکه توانستیم گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.
قلعه‌نویی: دیدار امروز با استقلال، یکی از بازی‌های خوب ادوار لیگ برتر بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار امروز ما با تیم استقلال تهران یکی از بازی‌های خوب ادوار مختلف لیگ برتر بود که همه از آن لذت بردند.
امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در نشستی خبری با قدردانی از حضور تماشاگران سپاهان در این دیدار افزود: در این بازی، تیم حریف در آمارها از ما سرتر بود.
وی با بیان‌اینکه نباید در دیدار امروز این چنین گل می‌خوردیم، افزود: در نیمه نخست به‌دلیل عدم پوشش دفاع، گل نخست را دریافت کردیم ولی از اینکه تیم قدرتمندی ساخته‌ایم که بعداز خوردن گل به بازی برمی‌گردد، خوشحالم.
تیم فوتبال بانوان سپاهان بر همیاری ارومیه غلبه کرد
تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با نتیجه 5 بر صفر تیم همیاری ارومیه را شکست داد.
تیم فوتبال بانوان باشگاه سپاهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم همیاری ارومیه را شکست داد.
شاگردان بیان محمودی در این دیدار پرگل در اصفهان، میهمان خود همیاری ارومیه را با نتیجه 5 بر صفر بدرقه کردند.
گل‌های تیم سپاهان را هاجر دباغی در دقیقه 2، 14، 50 و 84 (4 گل) و شقایق روزبهان در دقیقه 23 به ثمر رساندند.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از سد رعد پدافند هوایی شهرکرد گذشت
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 83 بر 59 از سد تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد عبور کرد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و رعد پدافند هوایی شهرکرد از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه 83 بر 59، تیم میهمان را شکست داد.
در کوارتر نخست این دیدار تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد توانست در یک بازی برتر با نتیجه 19بر 17، تیم ذوب‌آهن را شکست دهد.
سرپرست رعد پدافند شهرکرد: بازیکنان بزرگی را به بسکتبال کشور معرفی کرده‌ایم
سرپرست تیم رعد پدافند بسکتبال شهرکرد گفت: تیم جوانی داریم و تاکنون بازیکنان بزرگی را به بسکتبال کشور معرفی کرده‌ایم که همچنان نیز ادامه دارد.
کمال مُبینی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: بازی پایاپایی بود و برغم این شکست، برنده واقعی ما هستیم زیرا در تیم‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، بازیکنانی از شهرکرد حضور دارند.
وی با اشاره به مسائل مالی تیمش افزود: وقتی مشکلات مالی پیش می‌آید بازیکنان ما در سایر تیم‌های لیگ برتر کشور حضور می‌یابند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن: باید به جوانان فرصت تجربه‌اندوزی داد
سرمربی تیم بستکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما مانند تیم رعد پدافند شهرکرد، جوان است و باید به بازیکنان جوان فرصت داد تا تجربه کسب کنند.
مهران حاتمی، پس از پیروزی تیمش مقابل تیم بسکتبال رعد پدافند شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و بازیکنانم توانستند با کنترل بازی و استفاده از موقعیت‌ها، پیروز میدان شوند.
وی گفت: تیم ما به‌دلیل‌اینکه دیر بسته شد در برخی پست‌ها بازیکن نداشت با این وجود با حضور 2 بازیکن خارجی، وضعیت ما بهتر شده است، هرچند که بازیکنان خارجی هم با توجه به پولی که دریافت می‌کنند، بازی می‌کنند.
طلسم 9 ساله پرسپولیس با شکست ذوب‌آهن در فولادشهر شکست
تیم پرسپولیس تهران بعد از 9 سال، ذوب‌آهن اصفهان را در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حضور بیش از هفت هزاز تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست با نتیجه 3 بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد تا طلسم 9 ساله نبردن این تیم در فولادشهر را بشکند.
در نیمه نخست این دیدار که با حضور پرشور هواداران 2 تیم برگزار شد، تیم میهمان حملات گسترده‌ای را روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دید که با بی‌دقتی بازیکنان این تیم به هدر رفت.
سرمربی پرسپولیس: لیاقت پیروزی برابر ذوب‌آهن را داشتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان من لیاقت پیروزی برابر ذوب‌آهن را داشتند و از تلاش همه آنها تشکر می‌کنم.
گابریل کالدرون پس از پیروزی تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در نشست خبری افزود: تیم ما پس از 9 سال توانست در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ذوب‌آهن را ببرد و به خاطر بازی خوب و زیبا از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: پیش از این دیدار در جریان تمرینات بر روی حرکات تکنیکی بازیکنان کار شد و در مورد نتیجه این دیدار پیش‌بینی نمی‌کردم و بیشتر روی کیفیت بازیکنان تمرکز داشتم.
سرمربی ذوب‌آهن: بازی با پرسپولیس پایاپای بود
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار تیم ما با پرسپولیس، پایاپای و برابر بود و اگر داور، پنالتی ما را می‌گرفت، می‌توانستیم به بازی برگردیم.
علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس، در یک نشست خبری افزود: بازی با کیفیت برابر را در مقابل پرسپولیس شروع کردیم و برخلاف مالکیت توپ توسط ما، در خط دفاع گل خوردیم.
وی افزود: در نیمه نخست و در حالی که مالک توپ بودیم، داور در یک صحنه که توپ در عمق دفاع ما قرار داشت، خطای پنالتی گرفت و پرسپولیس تواست گلزنی کند و بر اثر همین پنالتی، یک بر صفر عقب افتادیم.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن بر ملوان بندرانزلی غلبه کرد
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر 2 بر یک ملوان بندرانزلی را شکست داد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
در این دیدار جذاب و نزدیک، تیم میزبان توانست در یک بازی برتر، مهیمان را شکست دهد و به پیروزی برسد.
تیم هندبال بانوان ذوب آهن، طرقبه شاندیز مشهد را شکست داد
تیم هندبال بانوان ذوب آهن روز جمعه با نتیجه 26 بر 12 طرقبه شاندیز مشهد را شکست داد.
دیدار تیم‌های هندبال ذوب آهن اصفهان و طرقبه شاندیز مشهد از هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 11 امروز در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.
تیم فوتسال هیات شهرستان اصفهان از رهیاب‌گستر تهران شکست خورد
تیم فوتسال بانوان هیات شهرستان اصفهان روز جمعه با نتیجه 5 بر صفر از رهیاب‌گستر تهران شکست خورد.
دیدار تیم‌های فوتسال هیات شهرستان اصفهان و رهیاب‌گستر تهران از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در ورزشگاه توانا اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست با نتیجه 5 بر صفر هیات فوتبال شهرستان اصفهان را شکست دهد.
در این دیدار برای رهیاب‌گستر تهران نارمیلا فتحی، معصومه محمد گنجی( 2گل)، مینا احدی و مارال محمدی گلزنی کردند.
تیم هندبال سپاهان اصفهان از مس کرمان شکست خورد
تیم هندبال سپاهان اصفهان روز جمعه با نتیجه 31 بر 26 از مس کرمان شکست خورد.
در هفته نهم از رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال کشور، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان امروز در این شهر به مصاف تیم مس کرمان رفت و شکست خورد.
طلایی پوشان سپاهان از ساعت 16 روز جمعه در دیداری حساس در سالن شهید سجادی اصفهان مقابل مس کرمان صف آرایی کرد و بازی را با نتیجه31 بر 26 به صدرنشین گروه ب این رقابت‌ها واگذار کرد.
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بر سوهان محمد سیمای قم غلبه کرد
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان شامگاه روز جمعه با نتیجه سه بر 2 سوهان محمد سیمای قم را شکست داد.
دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر 2 میهمان خود را شکست دهد.
در این دیدار که با حضور هواداران پرشور گیتی‌پسند برگزار شد تیم میزبان در یک بازی جذاب و دیدنی ابتدا توسط حمید احمدی به گل رسید و تشویق پرشور هواداران گیتی‌پسند را در پی داشت.
سرمربی فوتسال گیتی‌پسند: مقابل سوهان محمد سیمای‌ قم خوب بازی نکردیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: امروز بازیکنان ما به خاطر خستگی که داشتند در دیدار با تیم سوهان محمد سیمای قم خوب بازی نکردند.
حمید بی‌غم شامگاه روز جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی ما در این دیدار خسته بودند و 24 ساعت مانده به این بازی به اصفهان رسیدند که این موضوع کار تیم ما را سخت کرد.
وی بیان کرد: با این حال در این دیدار خوب ظاهر نشدیم و نماینده قم خوب دفاع کرد و در ضد حمله کار خود را پیش برد و تا حدودی موفق بود.
سرمربی فوتسال سوهان محمد سیمای قم: شایسته شکست نبودیم
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم ما در مقابل گیتی پسند بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته باخت نبود.
محسن حسن زاده بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما با ظرفیت و بضاعتی که داشت در این دیدار وارد میدان شد و یک بازی خوب، روان و فنی را به نمایش گذاشت.
وی با بیان این که ما چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم افزود: در دیدار امروز از بازیکنان جوان استفاده کردیم و موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم.
برچسب‌ها
فوتسال استقلال تیم فوتبال سپاهان اصفهان ورزشی

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/116798/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

کلاهبرداری 190 میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو

راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور

بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان؛ بازاری ها فروشنده شدند

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده 2 قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

شاخص بازگشت درآمد به اصفهان 4 تا 8 درصد است/سهم 6 هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

بیشترین بارندگی اصفهان در پادنا؛ هشدار زرد برای سامانه‌های بارشی

توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟

احداث زیرگذر حصه شمالی در 1403

مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم

شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند

طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان + فیلم

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه 435 هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟

طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان

مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان

یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه 9 در هفته بزرگداشت اصفهان

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

هوای کلانشهر اصفهان سالم است

باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

قیمت طلا، سکه و ارز 6 اردیبهشت‌ماه 1403؛ سکه دوباره جهشی شد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

آموزش تفکیک پسماند به بیش از 1000 دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان

کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن